یون کیوب انکدر ابزاری قدرتمند برای کدگذاری و حفاظت از سورس کدهای پی اچ پی در برابر ویرایش توسط افراد غیرمجازی است که با کپی کردن کدهای دیگران، از آنها سو استفاده کرده یا محصولات مشابهی را با نام و مالکیت خودشان منتشر می‌کنند.

درحال حاضر سایت کپی بن مجهز به انکدر نسخه 12 است و پشتیبانی از انواع نسخه های PHP 8.1 و 7.4 و نسخه های پایین تر انجام می شود. همچنین کپی بن مجهز به قابلیتی با عنوان Smart ioncube loader 11 است که موجب می شود تا فایل های کد شده با انکودر نسخه 12 در نسخه های PHP 7.4 , 8.1 در سرورهای مجهز به لودر نسخه 11 و 12 به درستی و بدون مشکل یا خطا اجرا شوند.

لازم به ذکر است شما میتوانید دیگر ویژگی های اضافه شده به نسخه پرو کپی بن را در لیست زیر مشاهده نمایید:

Add wordpress check dependency file

بصورت هوشمند یک فایل مجزا برای اینکلود کردن در قالب ها و افزونه های وردپرسی در اختیارتان قرار میگیرد تا با بررسی نسخه PHP و نسخه یون کیوب لودر روی هاست کاربر، در صورت عدم وجود پیش نیازهای اجرای فایل های کد شده، هشدارهای لازم در پیشخوان وردپرس به کاربر نمایش داده شود.

Server restrictions

فایل های کد شده می توانند محدود به اجرا روی دستگاه هایی با آدرس IP یا دامنه مشخص باشند. همچنین نام دامنه می تواند نام سرور نیز باشد.

File expiry

فایل های کد شده می توانند بعد از چند روز (محاسبه از زمان کد کردن) یا در تاریخ مشخصی غیرفعال شوند. بعنوان مثال می توانید اسکریپتی در اختیار مشتری قرار دهید که پس از یکسال بطور خودکار غیرفعال می شود تا محصول شما بعد از ۱ سال نیازمند تمدید مجوز استفاده باشد.